Кошик
110 відгуків
+380 (96) 852-34-56

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту купівлі, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин та не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ. - Для повернення товару необхідно зв'язатись з менеджером, уточнити дані для доставки товару і відправити товар, запакований таким сами чином, як і при отриманні покупцем. - Вартість послуг транспортної компанії при поверненні товару оплачує покупець. - Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів після отримання магазином товару, після перевірки інженером. Повернення коштів здійснюється на особисту карту або розрахунковий рахунок. - У випадку, коли виявлені пошкодження товару при перевірці на пошті, необхідно скласти акт за допомогою співробітника транспортної компанії і зв'язатись з менеджером. - У випадку, коли товар має механічні пошкодження, сліди користування, упаковка має нетоварний вигляд, відсутня накладна або чек, пройшло більше 14 днів після купівлі товару, то товар поверненню і обміну не підлягає.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner